Xanotopia Version 1.0

The Realm Where Abijan Roam

Sunday, September 19, 2004

Conference anyone...???

Hmmm... dah 4 hari tak update blog nie. Sibuk giler minggu nie. Sibuk menyiapkan PSM, sibuk nak prepare for CICBSE conference. Ni pun curi2 masa nak tulis blog sesambil buat PSM. Sekali lagi, ganbatte diucapkan kepada diriku yang lemah ini.
Hari ni, berlangsunglah class conference bg 2 subjek major aku. Memang memuler tu cuak jugak la. Ye la, dah lama tak present kat depan and dah lama x speaking LONDON. Hihi. Nasib baik berjalan lancar tanpa sebarang tersasul ker, tersembur perkataan x seswai ker ataupun apa2 yang sewaktu dgn nyer. Mmg memcm pengalaman yang aku dpt masa bt projek for this conference. Masa bt projek ni jugak la yang aku tersedar bahwa aku nie seorang yg terlampau baik hati. Sbb bila fikir2 balik, more than 80% of the project are done by me. Tp aku bt x kisah jer. X tau la kenapa. Slalunyer kalau ader ahli kumpulan x bt kejer, mmg kena sound direct la ngan aku. Juz masa bt project nie, aku semcm x kisah jer. Maybe sbb diorang pun sibuk ngan PSM kot. Abis tu aku...???... Arrgghhh... biarlah ia berlalu...

Tp the experience mmg best ler. Jarang dapat gi depan untuk bersuara. Mmg aku suka buat benda2 camnie, juz sometime I don't get that oppoturnity often. So bila dah ada peluang cam nie, gunakan lah sebaik2 nya. Masa kat MRSM dulu mmg aktif giler berbahas. Nasib baik x jadi giler. Wekekeke. Sampaikan ke satu tahap, pernah aku terfikir nak jadi peguam, tp malangnyer budak Sains x boleh ambik law. Tp x kisah la. Hihihi.

Today, as usual, still busy doing my PSM. Sistem nampaknyer macam dah nak siap. Tp interface cam kosong jer. Sekosong otak aku sekarang nie. Tak tau la kenapa, sejak akhir2 nie, aku dah x bole nk berfikir kreatif. Masa awal sem dulu, mencurah2 idea yg datang. Penin kepala aku. Bila la nak datang idea. Hmm... risau2...

Ok lah... tu jer yg mampu dicatatkan bt masa nie. Sbb seperti yg aku kata tadi, otak aku mmg kosong sekarang nie. Tak tau apa yg nak ditulis. So, adios amigos n stay Xantastico...!!!

2 Comments:

  • At 12:26 PM, Blogger Ikhwan Hayat said…

    ohooo budak bahas ye dulu..
    ok, berusahalah! (lagu gaban berkumandang..)

     
  • At 12:51 PM, Blogger beeXan said…

    wekekek... lawaks ler ko... tp best jugak yek lagu gaban tu... juz dah ilang dr simpanan hard disk aku... isk isk isk...

     

Post a Comment

<< Home